sunnuntai 24. helmikuuta 2013

Elämä ei ehkä olekaan tylsää vaan liiankin jännittävää

Suomi on pieni maa. Kaikki tuntevat aina jonkun saman. Kaikki löytyvät aina netistä, jotain kautta, ja kaikki linkittyvät toisiinsa. Nyt on vanha palaamassa, ja minua pelottaa.

Löysin blogin, jossa kirjoitettiin X:stä (keksin nimen myöhemmin), selvisi että kirjoittaja on vanha tuttuni, blogia lukee henkilö joka myös luki aikoinaan blogiani X:stä (ja joka jopa kommentoi tuon toisen blogin tekstiin jossa mainittiin X), ja samaan aikaan toisaalla saan tuntemattomalta viestin X:stä, että nyt sillä rintamalla taas tapahtuu, olenko valmis osallistumaan...

Kammo-olo. Olen yhteydessä ihmisiin, toivon parasta ja haluaisin uskoa, että tällä kertaa hyvä voittaa. Olen myhkäinen, mutta X on vaarallinen henkilö. :(

2 kommenttia:

  1. Olisiko viisaampaa pysyä erossa?

    VastaaPoista
  2. Jaana, ei. :/ Muistan kuinka yksin itse olin taistelussani ja kuinka toivoin että olisi löytynyt enemmän ihmisiä jotka olisivat olleet apuna. Minun on PAKKO osallistua, sillä en halua passiivisesti tukea X:n toimintaa. Eikä minulla sinällään ole mitään pelättävää, koska nythän olisin vain taustahenkilö ja tämä minuun yhteyttä ottanut ihminen se päähenkilö. Tämä kysyy vain vahvuutta... Jos vihdoin asiat alkaisivat ratketa, ja oikeaan suuntaan!

    VastaaPoista