perjantai 15. helmikuuta 2013

Oma seura paras seura

Taylor täällä terve! Kyllä suklaa, punaviini ja lakritsijäätelö on hyvää! Meediokäynti oli tietysti hakuammuntahuttua (Mantalla aivan erilainen ja huippu kokemus) eli ei siitä sen enempää, mutta onpas vapaa-aika ihanaa. Minun piti lähteä hovineito N:n luokse illanviettoon, mutta en jaksanut. Ulkona on pimeää ja kylmää, ja olin niin myöhään kotona, että halusin vain peiton alle yksin omaan rauhaan.

Yhden meedion sanoman jutun voin kirjoittaa, se liittyy siihen että se lupaili minulle miestä, ja huokaisin ylitunteellisesti että ah, romanttinen rakkaustarina, mihin meedio purskahti nauruun että EI SELLAISTA OLE KELLÄÄN! No ei niin, mutta koska olen romanttinen sielu, näen edelleen jopa hyväksikäyttötapauksessani romantiikkaa ja monessa muussakin seikkailussani, vaikka en ole sitten enempää saanutkaan. (välihuom. Jäätelössäni on hius!) Voisin ihan hyvin ottaa lukuisia romanttisia (minun mielestäni, muiden mielestä välttämättä ei) seikkailuita tai lyhyitä suhteita, mikään pitkä tasainen ja tylsä junnutusparisuhde ei ole se minun haavekuvani. Vaikka väsyttää, selviän näköjään arjessa ihan hyvin yksinkin, ei tähän sohvalle tarvita mitään pysyvää perunaa piereskelemään ja katsomaan urheilu-uutisia. En osaa nukkua kenenkään vieressä enkä asua kenenkään kanssa, niin siksi on samantekevää, kuinka kauan suhteilu kestää.

Oberonin vältteleminen on tervettä ja voimia antavaa. Joka kerta, kun saan itseni kiinni hänen ajattelemisestaan, muistan lauseen (tai muistutan itselleni) "ei mitään syvällisempää", ja se puukko listii kaikki kuvitelmat salamannopeasti. Manta ohjeisti minua, että minun täytyy oppia näyttelemään miesten kanssa. Ei saa heti heittäytyä jalkojen juureen suureen ääneen huutaen että MÄÄ RAKASTAN SUA! vaan olla kuin ei ollenkaan kiinnostaisi, siten miehen mielenkiinto säilyy edes pikkuisen pitempään. Mies on kuin koira joka metsästää auton ajovaloja. Ja kun annat ajovalojen palaa ja koiran saada ne kiinni, kiinnostus lopahtaa kuin perenna paahteessa. Ja onhan se totta, että ketä tahansa ällöttää jatkuva saatavilla oleminen, palvonta ja perässä hiihtäminen.

Huomenna toivon saavani aikaan taiteellisia suorituksia. Ja ehkä enkelipalloja valokuviin, joita aion mennä tiettyyn paikkaan ottamaan. Pölypallot ja sormenjäljet ilmiintykööt arkkienkeleinä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti